Hola!
Ezer bocsánat a késésért, tegnap este nem voltam gépközelben, amikorra terveztem, hogy a fejezetet felteszem.
Helyette viszont most nem rizsáznék sokáig, remélem, hogy tetszeni a fog a következő fejezet! :)
És ráadásul egy új szereplő is színre lép...
Puszillak Titeket,
Adriana
Crazy in love |
Sergio
Madrid
Hogyan lehet elveszíteni valamit, ami
sosem volt a miénk? Hogyan lehet bármit is így elengedni, hagyni, hogy
kicsússzon a kezeink közül? Az élet igazságtalan. A Sors törvénye az, hogy a
gyengék meghaljanak és az erősek tovább éljenek. De egy ártatlan gyermek,
akinek még csak lehetősége sem volt világra jönni, mit árthatott ennek a
szörnyű, földi életnek? Mit követett el ez az apró teremtés, ez a mindig vidám,
élettel teli édesanya, ez a gondoskodó, bizalommal a világ felé forduló
édesapa?
Mikor ezek a haszontalan kérdések
látszanak kirajzolódni elméjében, egy pillanatra minden hitét elveszíti.
Elveszíti a hitét a világban, Istenben, az emberekben. Fejét fáradt
mozdulatokkal temeti nagy tenyerébe, s mélyeket lélegezve próbál kissé tisztább
fejjel gondolkodni. Reméli, hogy az asztalán álló whiskys pohár megszabadítja
azoktól a mérhetetlen súlyú láncoktól, amelyek lehúzzák a vállát, s betemetik a
lelkét. Ujjait a hideg kristálypohár köré csavarja, majd ajkaihoz emeli az
üveget, s nagyot kortyol az abban álló, borostyánszínű folyadékból. A minőségi,
skót alkohol erősen égeti végig a torkát, miközben egyre kétségbeesettebben
nyeli az italt. Várja, hogy a kínzó fájdalom még erősebbé váljon, hogy elfedje
azokat az érzéseket, melyek elemi erővel próbálják eltiporni őt a lelkébe
férkőzve.
De semmi sem változik. A gondolatok
ugyanúgy ostromba veszik ködös elméjét, a tekintete ugyanúgy a távolba réved, s
a keze segítségért nyúlni akarva, ám mégis tehetetlenül hever az üres pohár
mellett. Azt hinnénk, az élet mindig nyújt nekünk segítséget, ám ez néhányszor
nem így van. Néhányszor nem tudjuk, mivel szolgáltunk rá, hogy ekkora büntetést
kapjunk, ám sokszor ez nem számít. Ami számít, az az, hogy a kilátástalanságban
sem leljük a helyünket, s a legszívesebben már inkább mindent feladnánk.
Hangtalan léptekkel közeledik a néptelen
kórház egyik sterilszagú folyosóján. Megáll az elméjébe égett számot viselő
ajtó előtt, majd lassan simítja nagy kezét a hideg fémkilincsre, s nyit be a
szobába. A kórterem sötétségét a telihold által beszűrődő fénycsík töri meg,
mely a szoba közepén álló kórházi ágy végében veszik el a sötétség karmai
között, ám kitartó ragyogásával megtöri a koromsötét teret, s segít a belépő
férfinak megpillantani a sötétben kirajzolódó női alakot.
Sienna finoman piheg, halk szuszogása egy
röpke pillanatra a férfi minden baját elfeledteti. A focista elméje
kristálytisztává válik, amikor orrába kúszik a nő finom, virágos illata, s az
alkohol által rá gyakorolt minden hatás eltűnik a testéből. Visszacsöppen a
zord, rideg valóságba, s újra az a megtört férfi lesz, aki tehetetlenül áll
alvó feleségének ágya mellett, és magát hibáztatja, amiért a Sors őt
választotta.
Leereszkedik a nőhöz, s apró, érzelmekkel
teli csókot lehel annak puha ajkaira. Nem tudja, mi tévő legyen abban a
pillanatban, csupán csak helyesen akar cselekedni, helyesen akarja a dolgokat
csinálni, és abban a végtelenül lehetetlen helyzetben az tűnik a
legkézenfekvőbbnek, ha azt teszi, amit a lelke diktál.
Ujjai végigsimítják a fehér párnahuzaton
szétterülő, szőkés színekben végződő tincseket, melyek egészen közelről finom
kókuszillatot árasztanak. Sergio elmosolyodik a gondolatra, Sienna mennyire
odavolt régen mindenért, ami kókuszos volt. Az összes tusfürdője, testápolója,
samponja mind kókuszillatú volt, és a férfi nem félt bevallani, ezt az illatot
bárhol, bármikor feleségéhez kötötte.
Megtorpan, ahogyan addig lágy, szeretettel
teli pillantása az alvó színésznő még lapos hasára siklik. Csupán egy
pillanatra tér csak vissza benne az alkohol, ám addig eljátszik a gondolattal,
vajon fia, vagy lánya lenne-e. De aztán a rideg valóság súlyos ütést mér a
lelkére, s szinte fizikai fájdalmat érezve teste minden szegletében,
visszahúzza kezét a nő vékony ujjairól, melyeket addig finoman a tenyerében
tartott, s tétova léptekkel hátrál az ajtó felé. Átkozza a pillanatot, amikor
whiskytől homályos elméjében megszületett a gondolat, hogy jöjjön el a nőhöz.
Most csak távol akar a kórházi szobától és bármennyire elítélendő bevallani, a
feleségétől is lenni.
Nagy léptekkel hagyja el a magánklinika
előcsarnokát. Ügyet sem vet a jó éjszakát kívánó recepciósra, helyette
türelmetlenül torpan meg, amikor a fényesre tisztogatott üvegből készült,
fotocellás ajtók szétnyílnak előtte. Egy pillanatra látja tükörképét
visszacsillanni a benti lámpák fényében, majd kilép a Naptól felhevült betonra,
s egyenesen a még délután a parkolóban hagyott sportautója felé tart.
Bevágja maga mögött az autó ajtaját, majd
durván indítja el a kocsis és kanyarodik ki a kórház teljesen üres parkolójából.
A megengedettnél jóval gyorsabban száguld végig a városon, míg el nem éri a Vele közös otthonukat. Lelkében ezernyi tőrt
forgatnak, miközben végigsétál az üres házon. Még ott van elhunyt húgának egyik
ottfelejtett bőrkabátja és sálja, a felesége kedvenc parfümje a nappali északi
fala mellett húzódó komódon. A Sophia által olyannyira kedvelt díszpárnák a
fehér bőrkanapén, amiket imádott magához ölelni az éjszakákba nyúló filmezések
közben, s Sienna kedvenc magazinjai is még mindig hanyagul ledobva a nappali
közepén álló, fehér szőnyegre állított dohányzóasztal üveglapjára.
A férfi megszédül, úgy érzi, ha nem ül le
azonnal, komolyabban rosszul lesz. Esetlenül rogy le a kanapé szélére, térdein
támasztott karját magához emeli, arcát tenyerei közé temeti. Hosszú ujjai
már-már fájdalmasan durván markolnak puha hajtincsei közé, miközben ezernyi,
szélsebesen száguldó gondolata között kirajzolódik egy, a legfájdalmasabb, a
legrémisztőbb. Egyedül maradt.
A néhány nappal azelőtt történt, homályos
emlékképekkel megtoldott, éjszakai események után Sergio mintha teljesen
kivetkőzött volna önmagából. Amíg azelőtt minden tárgyat, ami a feleségére és a
húgára emlékeztetett a házban, szem előtt hagyott, most bekerültek a soha nem
használt dolgozószoba sötét szekrényeinek egyikébe, és mintha hét lakat alatt
őrizték volna, a férfi sem nyitotta ki azokat a fiókokat.
Are you with me |
Azon a reggelen is ugyanúgy, mint előtte,
fájdalmas, önmarcangoló gondolatai közé süllyedt. A konyhapult gránitlapján
támaszkodik meg, s miközben egy pohár hideg vizet kortyolgat ráérősen, a
reggeli Nap forró sugarainak útját követi a koromfekete, tükörsima konyhakövön.
Hirtelen szeme sarkában egy magas, karcsú
női alak tűnik fel. A focista tüntetőleg sem néz fel, az túlságosan is mellbe
vágná a látvány és annak rejtett jelentése. Hiszen bár már megtörtént minden
rossz, azért szerette magát abba az álomba ringatni, hogy ahogyan Sophia is
egyedül van most valahol, s ahogy Sienna is szintúgy egy kórházi szobában
fekszik, ő is magányos. De csak több sebből vérző lelke az, mert testét már
átadta az édes, következmények nélküli élvezeteknek.
– Hé, Édes, nem fekszünk vissza még egy
kicsit? – hallja meg közvetlenül füle mellől a régen hallott női hangot, s
néhány kósza pillanat után, magára haragudva, tekintetét a mellette álló nőre
szegezi. Pillantása nem tudja kikerülni a kész tényeket, amelyek fogadják,
amikor meglátja az évekkel azelőttről ismert nő testét.
– Chloé, most már jobb lenne, ha elmennél.
– sóhajt fel a férfi, s miközben egyszerre gyűlöli és szánalmasnak tartja
magát, próbál feltűnésmentesen távolodni a még mindig keveset takaró bugyiban
és a sötét ingjében álló, francia nőtől.
– Hé, Sese, azt hittem, nem csak egy-két
éjszakára hívsz. – vonja kérdőre őt a magas, egzotikus szépség, közben hosszú
karjait elegáns lazasággal ejti formás dereka mellé.
A spanyol férfi egy pillanatra
eljátszadozik a gondolattal, hogy enged a csábításnak, és régen látott exének,
s néhány órára még visszafekszik az egyik vendégszoba puha ágyába, ám a kósza
gondolatot méreggel telve hessegeti el elméjéből.
A franca nő kecses léptekkel, ringó
csípővel közeledik a férfi felé, majd sötét tekintete egy pillanatra mintha
több érzelmet is sugározna. A férfit meglepi, hogy a francia modell is néha
tesz olyat, ami arról ad tanúbizonyságot, hogy nem romlott a velejéig, és van
neki is lelke. Aztán a következő pillanatban már egy forró csókban merül el,
amit a nő kezdeményez, majd még mielőtt ellépne mellőle, Chloé egy szemrehányó
pillantással díjazza a férfi nemtörődömségét.
– Azért ha még szeretnél szórakozni,
tudod, hogy melyik számot kell hívnod, ugye? – vonja fel a szépség sötét,
szépen ívelt szemöldökét, s helyeslően félmosolyra húzza telt ajkait, amikor a
spanyol focistától csak egy fáradt, de beleegyező bólintást kap válaszul.
A férfi kezei közé veszi a reggeli kávéját
tartalmazó bögrét, s kibámulva az előtte elterülő spanyol fővárosra, csak arra
lesz figyelmes, hogy léptek zaja töri meg a ház csendjét. Szeme sarkából
figyeli némán, ahogy a francia modell selyemből készült, krémszínű sortját,
fekete lakktűsarkúját, s a férfi előző este viselt fekete ingjét viselve
távozik a lépcső felé. A fából készült fokokon óvatosan lelépkedő nőről még
elölről is vethet egy pillantást, s szórakozottan nevet fel magában, amikor
megpillantja a nő merészen látni hagyott dekoltázsát, amire egy részletesen
díszített nyaklánc hívja fel a figyelmet, s formás melleinek Nap barnította
sziluettje. A nő, észrevéve a focista felé irányuló pillantásait, a győztesek
mosolyával söpri le a férfi selyeming által szabadon hagyott válláról sötét,
napsugaraktól fénylő haját, s vékony ujjaival a távolba meredve helyezi
aranykeretes napszemüvegét vékony orrára.
Elégedett lehet, hiszen bár sosem várta
volna a csúnya szakításuk után, hogy a focista még valaha keresni fogja, most
mégis úgy érzi, sikeresnek bizonyult minden visszahódítási kísérlete, amikor a
portugál nő ellen próbálta hangolni régi szerelmét. Telt, mahagóniszín ajkaira
apró félmosoly kúszik, ahogy az elkövetkezendő hetekre gondol. A francia nő szinte
biztos benne, hogy Sergio nem sokáig fogja nélküle bírni, s az önmegtartóztatás
és a jó férj szerepe helyett újra a régi, vad, szenvedélyes spanyol férfivé
válik.
És a nőnek igaza lett.
*
* *
A hatalmas, üvegfalakban bővelkedő villa
sötétségbe borulva áll Madrid luxus negyedének egyik legpazarabb kilátással
rendelkező dombján, miközben korántsem annyira elhagyatott, mint azt hinnék. A
tágas hálószoba terebélyes franciaágyán, a sok, szanaszét heverő párna és
takaró között az izmos felsőtestét szabadon hagyott férfi fekszik. Kielégült
nyugalmát azonban újra visszatérő emlékképei, önostorozó gondolatai törik meg.
Egyszerre szégyenkezik, hiszen tudja, húga mennyire mérges lenne rá, amiért
Sienna háta mögött egyáltalán ránézett egy másik nőre, hát még ami azután a
bortól mámoros estén történt… S a maró bűntudat is pillanatok alatt hatalmába
keríti, ahogyan egy ürességtől kongó kórházi teremben fekvő feleségére gondol.
Egy könyörtelen, pénzétől megromlott
embert lát már csak, ha magára néz.
– Hé, Sergio, ugye nem fáradtál még el
annyira? – hangzik fel egy csábos, női hang a szobához tartozó fürdő éppen
kinyíló ajtajából. A férfi éjszakai partnerévé avanzsált Chloé most egy szál
fekete csipke bugyiban áll meg a férfi előtt, az ágy másik oldalán, s buja
mosollyal telt ajkain hajol le a a férfihoz. A focista belső énje
foggal-körömmel ellenkezik a férfi fejében felmerülő, perverz gondolatok során,
ám Sergióban többféle ital is lappang, túlságosan is sok ahhoz, hogy józanul
gondolkodhasson.
Meggondolatlanul rántja le magához a
francia nőt, majd elveszve annak telt ajkaiban, rövid, de annál szenvedélyesebb
csókokat ad Chloénak. Még utoljára visszagondol feleségére, a nyugodt
mindennapjaikra, majd elhessegeti gondolatai közül a világosbarna, puha
hajfürtöket, a csokoládészín tekintetet, és a francia szépségnek szenteli
minden figyelmét a buja éjszakán.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése